Zamknij

Aktualne Rekrutacje

Stażysta do Zespołu IT Helpdesk

IT Helpdesk, Warszawa

Obowiązki:

  • Wsparcie techniczne użytowników wewnętrznych Stanley Black & Decker (1 linia wsparcia)
  • Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów”
    w języku angielskim
  • Rejestrowanie problemów IT, ich analiza, kategoryzacja, przypisywanie ważności
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych lub przekazywanie zapytań do odpowiednich zespołów wsparc

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Student/ka lub absolwent/ka Informatyki, Technologii Informacyjnych, Telekomunikacji
    lub pokrewnych kierunków
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonałe zdolności interpersonalne
  • Dostępność do pracy w wymiarze przynajmiej 20 godzin tygodniowo

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia poprzez pracę z technologiami takimi jak: Active Directory, Exchange, SCCM oraz okazja do doskonalenia języka angielskiego
  • Pracę na nowoczesnym sprzęcie
  • Elastyczne godziny pracy (możliwość dopasowania grafiku do zajęć na studiach)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (zawartą przez agencję zewnętrzną) na okres minimum 3 miesięcy
  • Dla wybranych kandydatów, po zakończeniu okresu stażowego, możliwość pozostania
    w strukturach firmy

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.